Even Steven


Buku seterusnya adalah.. sebuah novel english yang bertajuk Even Steven. Penulis novel ini adalah John Gilstrap.. Beliau merupakan seorang penulis untuk novel "thriller" . Pernah bekerja sebagai pakar bahan letupan, ahli bomba, sebelum menjadi seorang penulis. Buku ini mengisahkan pasangan Bobby dan Susan yang masih belum lagi mendapat anak. Bagaimanapun kisah malang mereka bermula apabila mereka berkhemah dan menjumpai seorang budak lelaki . Budak lelaki tersebut telah diculik oleh seorang penculik yang kejam. Bobby dan Susan sedaya upaya mereka cuba untuk menyelamatkan budak tersebut. Buku ini juga padat dengan kisah penculikan , pembunuhan, cinta dan juga misteri.

Buku ini hanya setebal 174 muka surat.

" Susan Martin thinks the little boy is the answer to her prayers. Her husband, Bobby, isnt so sure. They dont know it yet, but the time to pray is just beginning...
" It was meant to be a healing few days in the great outdoors. but for Bobby and Susan Martin the wild mountains of West Virginia are exactly the wrong place to be. Because without knowing it,they have just walked into the middle of someone nightmare."

3.5/5

0 comments:

Post a Comment